Uppföljning...

UPPFÖLJNING...

... slapp huvudvärken hela kvällen igår! ... dock e den tillbaka idag tillsammans med den envisa illamående känslan... men man kan ju inte få allt?!
... ja, Jimmy ska fortfarande börja på Phonehouse - 1 november blir hans första dag!!
... längtar fortfarande till Thailand - i veckan ska det bokas inrikesflyg o hotell! :)
... Röglepacken gav Malmö stryk igår... *suck* ... glad att jag slapp se eländet...
... Sam åkte inte ur Idol i går Gathania - fast det var också ganska bra! Bara Daniel, Andreas o Amanda blir kvar!
... ska posta det där brevet på min lunch på jobb idag!
... tycker fortfarande att fikan med mamma i går var mysig - chai latte... MUMS!
... JAA, min garderob är dööötrist...
... julgrejer... suck säger jag bara! 2 månader o 4 dagar till julafton...
... vitvinssåsen blev kanongod i går!!
... har ätit en clementin till i dag!! Fortfarande inte riktigt god...
... ska strax i väg o jobba heeela dagen idag o heeela dagen i morgon!
... VILL sjunga karoke snart - hjälper inte att sjunga med radion...
... anser fortfarande att jag borde boka tid hos en psykolog - men det är helg nu så vad ska jag göra?
... min mobil är underbar!! :) Larmet beter sig lite underligt dock... Hmmm...
... inga seriösa svar på annonsen på blocket än... får nog aldrig sålt den förbannande mobilen!
... o maten i går var god - stekt lax med örtkryddade ugnspotatis, med vitvinssås o broccoli....!

Nu måste jag köra till jobb - ha en bra dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0