Några rader...

Helgen som var, blev riktigt lyckad ( o jag mådde bra!!!) ... fest hemma hos min nya chef ute i Annestad på lördagen med butiken - blev en hel massa sprit, han är ju inte den som spottar i glaset ;) ... tog taxi in till Malmö (som vi väntade på i evigheter!!) o gick till utestället på Adelgatan som Burlöv Center hyrt...! Dansade hela natten o sååå skoj det var!! Intressant kväll må jag säga!

Söndagen var man dock ganska sliten, men det var det helt klart värt :)

I måndags blev det en sväng på ICA Maxi med Linda A o sen en runda till Vellinge Blomman med Helena på kvällen - mycket trevligt trots alla julgrejer ;)

Men nu sitter jag här o känner mig febrig, illamående, yr, trött o för att inte glömma huvudvärken! *suck* ... samma sak igår - o då skulle jag jobbat hela dagen, men så blev det inte... :/  Känner mig ganska uppgiven på att någonsin må bra igen just nu!!

Jimmy jobbar sin sista dag på JME idag o skulle vara hemma vid tre... hade tänkt att åka till gymmet då, men är nog ingen bra idé! Kanske hinner sätta oss ner o boka allt inför Thailand i stället!!! :)

I morgon är det besök hos min barnmorska för att förnya receptet på mina p-piller som gäller o ett besök hos sjukgymnasten...! ... o på fredags är det äntligen dags för röntgen...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0