Liten uppdatering...

Ett tag sedan sist... Det är inte det att jag inte haft något att skriva - det är bara det att vissa tankar bör inte skrivas ner - inte offentligt i alla fall!

Mindre än en månad till jul nu o mindre än två månader till Thailnd - vart tog tiden vägen? ... har inget schema för december än - beror på vad läkaren säger på tisdag om jag ska börja jobba full tid igen, eller fortsätta vara halvt sjukskriven!? ... i fredags kände man för första gången början på "julhysterin" i butiken som kommer infinna sig i 1 ½ månad nu... ångest!!! Ingen bra tid att försöka lära sig ta det lugnt... hmmm...
Annars ska julafton firas hemma hos mamma o pappa tillsammans med Jimmy, Peter, Fia o barnen... :) Julen känns faktisk lite lättare detta året än förra - tänker inte gråta mig igenom julen detta året också! ... problemet som återstår är dock julklappar - saknar helt fantasi i år... brukar ha hur mycket ideér som helst, men icke detta året...!? Hmmm...!? Sen är det problemet med att få mina pengar att räcka till... men det löser sig på något sätt!?

De har faktiskt inte ringt från jobbet jag var på intervju på... dålig stil att inte ens kunna skicka ut ett mail att skriva att de gått vidare med andra sökande...!? Men men.... men slutar aldrig att förvånas!

Julbord med jobb på lördag - St: Marcus Vinkällare... MUMS!! Kommer troligtvis rulla ut därifrån o in på Étage... :) Jobbar hela den helgen, så det blir nog ganska lugnt...

Har fått en sån grym jäkla idé till min 25-årsfest :) Ska kolla upp lite med lokaler, sen ska bollen sättas i rullning... det kommer bli sååååå grymt!!! *ler hemlighetsfullt!!!*

Veckans låt på repeat - Elton John - Your song... underbar!

Nu ska jag ta en dusch, strunta i mitt sprängade huvud o bege mig ner en sväng på Mobilia...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0