Fredag...

Fredag o jag är på ovanligt gott humör... :) Ska strax börja med maten som jag ska bjuda Jimmy, min bror o Fia på i kväll - kycklingfilé med en italiensk? röra på (mosarella, basilika, soltorkade tomater, vitlök o.s.v... Linda H:s recept!), kryftpotatis, sallad o en kall sås som jag gör på rostad vitlök, dijonsenap o lite annat smått o gott :)

Har frysit så hemskt i natt o hela dagen - då de stängt av allt varmvatten o fjärrvärme i huset i går kväll o fram till nu typ... hur man nu kan få för sig att göra det mitt i vintern? Men men... fick hålla värmen på bästa sätt medan jag städade - hoppade rundor o sjöng o dansade till Magnus Ugglas Klassiska Mästerverk, måste varit en upplevelse att se... som tur var jag ensam :) ... när jag sedan skulle duscha, så blev det till att värma fyra stora grytor med vatten på spisen som jag sen fick ta med mig in i duschen - en upplevelse jag gärna varit utan!!

Annars i veckan så har jag varit ganska kass ett par dagar - kämpade mig igenom en hel dag på jobbet trots att jag mådde hemskt, o tillbringade de sista timmar på lagret, då jag inte stod ut längre... - dagen efter skulle jag flyga till Stockholm o gå på utbildning - något jag inte orkade då jag fortfarande mådde dåligt... =/

Allt inför Thailandsresan är också bokat...! Bara lite mer än två månader dit nu...!!!!!!!! LÄNGTAR!!!! Pratade med bror min igår - de hade blivit så sugna på att resa dit snart igen, så de bokat flyg i augusti för hela familjen - de ska vara där i 5 veckor!!! Undra om vi också kommer bli så förtjusta i Thailand som de?

Ringde till min läkare o frågade om röntgensvaret också - fick dock bara pratat med sekreteraren som inte fick lov att säga så mycket - hon sa dock att den var normal (alltså inga tumörer - tack o lov!), men att det visade svullnader i käkarna o det skulle läkaren prata med mig om när jag ska dit den 27:e! Är helt klart lättad, men samtidigt känner jag mig tillbaka på ruta ett... vad händer nu? Jag mår ju fortfarande likadant! :/

Sen har jag inte hört något mer om jobbet som jag var på intervju på... men kanske lika bra! Tror inte jag hade orkat det just nu... måste må lite bättre först! Tråkigt, men sant...!

Nej, nu måste jag sätta lite fart - ha en bra kväll mina vänner!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0