Thailand...

Har nog dragit på mig en förkylning... :( ... ont i halsen, känner mig lite febrig i mellanåt, men framför allt är jag helt slut i kroppen... orkar knappt röra mig... *suck* Tvättat hela förmiddagen o det har verkligen varit en prövning när jag känner mig så här trött... ska dock slänga mig i soffan med en film, efter att jag tagit en dusch o ätit lite...

Thailand känns äntligen mer verkligt än någonsin...!! Besöket hos min bror i lördags bestod av grillning, drinkar o massor av thailandsprat. Såg allt de filmat därifrån och besökte bra hemsidor som man kan boka in hotell på!
O i går satt Jimmy o jag på egen hand o pratade o tittade igenom varje hemsida som vi kunde hitta...!
Längtar till vita stränder o utelivet på Koh Samui - Thailands vackraste ön sägs det, att ta dykarcert. på paradisön Nang Yuan o bo i stugor som byggts på bålar ute i vattnet, shoppa och bada i Pattaya o se den lite "skitiga" sidan av Thailand och bo på lyxhotell ovanpå ett av Bangkoks största shoppingcenter - där vi ska shoppa o bli uppassade! Vill att det ska bli januari NU!!!
Ska nog ner o prata med dem på Ticket senare idag, så flygresan blir bokad i alla fall... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0