Dag 1 är avklarad...

Då var dag 1 avklarad... gårdagen var tuffare än jag trodde, jag fantiserade om mat hela dagen, ifrågasatte ungefär tusen gånger varför jag gör det här - men det räckte att titta på några foton av mig själv så visste jag!
Det gjorde ju i saken bättre att jag vara hemma hela dagen, och när Jimmy kom hem från jobb sa han att han inte känt någon skillnad på hela dagen... det ska dock tilläggas att det var han som tjatade om korv med bröd och taccos hela kvällen sen, o menade att nog skulle ge upp... EFTER 1 DAG!! Nej nej, det tillåter jag inte!! Han vill i för sig inte detta lika mycket som mig, men det var faktiskt hans förslag att göra detta ihop med mig!

Fick äntligen gjort service på min bil igår... o bytat min däck! Rickard bara skrattade när han såg att jag fortfarande hade vinterdäcken på... hehe... det gick snabbt o lätt o jag fick ett väldigt bra pris i alla fall.... *Tackar!*

Ska nog träffa Linda A idag...! Får väl vänta lite att ringa dock, eftersom de tydligen festade igår kväll!? ;) Så länge ska jag skriva vidare på mitt hemliga projekt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0