Julpynta...

I dag känns det som något är riktigt trasigt i min rygg... AJ!! Längtar tills vi ska ha massören på jobb på fredag!

Men idag är det måndag o jag är ledig :) ... tänkte att jag ska tillbringa dagen med att julpynta i lägenheten lite! Var ju första advent igår, men har inte hunnit... varit en hel del jobbande som kommit i vägen! O samma sak gäller för denna veckan - ska jobba en hel del... så lika bra att få det gjort idag!
Borde verkligen börja tänka på julklappar också... men har fortfarande inga idéer o det är bara 21 dagar till julafton... hmmm... inte skaffat någon födelsedagspresent till mamma som fyller år idag heller o inte till pappa som fyller år på söndag... var har min fantasi tagit vägen??

Nej, nu ska jag ut i förrådet o leta julsaker...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0