Äntligen läkartid...

Nu har jag precis skickat iväg tre jobbansökningar... verkligen skittrist att sitta och leta jobb och fylla i samma forumlär om vad man gjort och inte gjort - om o om igen... men men... måste ju!

Ringde läkaren igår... var ett riktigt vrak och sköterskan ville ge mig en tid, men de hade dock inga "akut" tider kvar till samma dag, utan kunde bara ge mig en tid till nästa vecka... tog inte den, utan ringde dem igen i morse kl 8... tusen frågor om hur jag mådde, om jag var ledsen, om jag funderat på att ta livet av mig o om jag har det bra hemma... *suck* ... fick tid klockan 16 idag efter mycket övertalning, hon erbjöd mig först en tid om två veckor... hmm, ja vi får väl se hur det går...

Nu ska jag återgå till min tvätt o mina jobbansökningar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0