Aldrig mer sprit?

Jag börjar jobba i morgon igen - kan väl egentligen bara säga att det känns jobbigt o jag vet inte riktigt hur jag kommer må när jag väl kommer dit... tänker i alla fall dra ner några växlar och inte göra mer än jag behöver o låta mig själv o min hälsa komma först!

Var på fest hemma hos Jimmys kusin Rickard o hans tjej Marie i lördags... mådde inget vidare på dagen o kände inte alls för det, men det blev faktiskt riktigt trevligt! Började med att spela brännboll o mitt lag vann med 10 poäng, vilket jag inte får att gå ihop ;) Vi grillade, åt och sen började det bli mörkt, kallt o myggen bet som f*n... så vi gick in! Trängdes väldigt mycket folk i Maries tvåa, men det gick bra... kände mig dock lite utanför då vi inte kände någon o jag var helt klart yngst! Men sen blev en det massa shots, groggar o schlager o festen kom igång på allvar!! :)
Började prata med en helt underbar tjej (Lotta) o hennes kille (Jonas) - vi hade massor gemensamt jag o Lotta, det var nästan lite läskigt! Jimmy o Jonas kom också väldigt bra överrens! Vi pratade, dansade o hade jätteskoj! O sen när vi åkte in till stan och gick in på Swing In (första gången för mig där) så höll vi ihop även där - blev en kebab innan vi skilldes åt! Vi bytte nummer, så hoppas det blir en fika eller två o sen ska de dessutom resa till Thailand bara några dagar efter oss, så i ska förhoppningsvis träffas där! Dock blev jag fruktansvärt full - vet inte hur det gick till riktigt... o det fick jag verkligen känna av hela dagen igår, kunde inte röra mig mer än till soffan o tillbaka igen till sängen! *bläää* ... till o med i dag känns det tungt... aldrig mer sprit!?

Just nu håller jag på att installera World of Warcraft igen... jaja, jag vet vad ni tänker - inte nu igen!! Men jag saknar det jättemycket i mellanåt... o har inte spelat på ett år eller nåt... ska testa lite o se... kanske inte är lika roligt längre?

I kväll blir det nog en sväng på Malmöfestivalen också - måste ha min årliga langos där ju! *mums*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0